Trött och illa mående av allt godisätande :P

Fan vad tröttjag avr i morse :( fast så fort jag var på praktiken blev jag riktigt glad och pigg :9 det är så himla roligt där och det kommer med sorg i hjärtat som jag lämar gunarsons för att åter gå till skolan. Fast jag älskar ju skolan med. Man lär sig så himla mycket, iaf jag :D
Efter praktiken så stressade jag hem till Alden och hans familj, skulle hämta min ryggsäck han lånat av mig och lämna hans systers busskort. Fan vad jag sakanr honom. Jobbigt att älska honom. Fattar inte ens varför? jag vill verkligen ha honom. Fast jag vet att det kommer aldrig att funka ändå :(
Så jag avr väl hos aldens familj i ca en timme innan jag åkte till kista och mötta sara :D vi gick och tittade lite, men hon hittade ingenting :/ Åkte in till stan sen och kollade på en boomernag jacka jag vill ha, men kommer inte hinna köpa den innan den tar slut i stlen jag vill ha :( Så tyvärr kommer jag inte få ha den i vinter :(
Sedan åkte vi hem, hon skulle hem till sin mamma och jag till min :) Fan Sara, vi börjar bli stora flickor nu haha.
en så har jag bara suttit här vid datorn, ätit godis, svarat på en kommentar om alden, som jag gick lite för hårt in i hjärtat och kollat på desperate housewifes.
I morgon ska jag nog börja packa lite smått iaf :) Måste även ringa elbolaget och säga upp det.
Fan vad jag är seg med saker och ting:P Måste bli ädring på det. Måste även leta upp min entreprenörskapsbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0