Tyskland på lördag

Idag är jag HELT slut.. Har ångest över att jag inte skrivit i min logg bok på 4 veckor. Alltå alla de veckorna jag avrit där. Men men. Får väl se till att fixa det.
Har kalasont i ryggen, så hoppas att den blir bättre nu i tyskland då man kommer bort från bageriet lite och dess obekväma ställningar.
I morgon åker jag till Skåne och på lördag blir det Tyskland/Erfurt. Så lär inte kunna blogga fören på onsdag. Eller ja, vara vid något internet i huvudtaget. Så får se hur det går.
Har typ ätit nonstop hela dagen. Det roliga är att jag fortfarande är hungrig :S hahah. Bra där.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Det är mycket bättre, firar 1 år tillsammans idag!! Känns dock inte så, men vi skall slå på stort nu på fredag!!



Hoppas att du mår bra gumman

2008-10-21 @ 21:32:42
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0