Vargen i fåraklädsel

Tysklandsresan är nu över. Skönt är det. Man kan ju lätt säga att det var vargen i fåra kläder över hela resan. Folk kom verkligen till sitt rätta jag. Vilket jag är oerhört taksam över. Då man verkligen märkt vilka man vill umgås med och vilka som bara hälsade när det passade dom. Sånt funkar inte för mig. Kör du dålig stil en gå ng ja, då får du alltid dålig stil av mig. Jag tänker absolut inte vara snäll mot någon som är snäll när de känner för det. Då kan det vara.
resan i sig var ju annars rätt ok. Känns som att mässan var lite utav en besvikelse då all information var på tyska, de pratadfe nästan bara tyska. Så kommer man där och bara snackar svenska och engelska är det lite knepigt. Sedan var väl allt bara ett stort virrvarr av grejor. Det var temalöst och fantasilöst. Maten var dock suverän som vi fick smaka på. Han skulle jag vilja ha i mitt kök och laga mat åt mig hela dagarna :) mums :D
Tyvärr fick jag och Sara nitlotten att sova med Camilla i min klass. Det enda hon snackade om var om hennes rika pojkvän,hur snygg han var,hur deras lägenhet såg ut, hur hans bil var och liknande. Det roliga i det hela att de har MAX varit ihop i 1 ½ vecka och bott ihop i ca 1 vecka. Ändå så hade de saker de BRUKAR göra, han var inte ens rik kom det fram, han har inga tänder längst bak i munnen. Han är verkligen inte produktchef för findus. varför sitter hon och säger saker som ändå inte är sant? Sanningen kryper ju alltid fram. Så det där har jag ingen förståelse för. Någon jag heller inte har förståelde för att är en tjej i min klass som Ignorerade Sara TOTALT även mig vissa stunder och var så jädra egoistisk på vissa punkter att det inte var sant. Sedan mitt i allt ihop är hon hur vänlig som helst.. WHAT?! är hon skitzo eller vad? Nej det där asså, det förstår jag mig inte på. Antingen är du otrevlig hela tiden eller inte alls. Välj din ståndpunkt eller låt det vara.
En person som jag verkligen har fått upp ögonen för är Emelie, jävlar vad trevlig och snäll hon är! den flickan kommer gå otroligt långt.
  Nu sitter man här på tåget med sara, har ätit alldeles för mycket onyttigheter känner jag så att man mår ju illa hahah. Är väl hemma om ca 1 ½ timme :) Ska bli skönt att sova i sin egna säng. Satt en kille på tåget som babblade så jävla mycket att jag bar ville skjuta honom. Han läspade samtidgt som att han pratade som en snobb samtidigt som att han pratade som en jag vet inte vad. Han skröt så himla mycket att det inte var sant. Han satt och berättade hur mycket hans pappa tjänade, hur snygg han tyckte han var, vilka kirurgiska ingrepp han ska göra, hur tråkigt han tyckte det var att ens behöva jobba,, att han hade blivit uppraggad av en kille och han ville inte ens bli uppraggd då för han kände sig inte fin d.. jävlar vad trött i öronen jag blev!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0