Aj min rygg :(

jag tar det tillbaka! Fan vad ont i ryggen jag har nu, inte alls bra att bila 14 timmar! Känns som att jag har blivit överkörd av en sån där asfaltstraktor :P
Ska nog tillbaka till Chicelle nu i veckan. köpa korsett ;) Hahaha, ska ju slänga alla mina gamla underkläder.. Så nu köper jag för fullt :) Måste få tag på någon i klassen med så man vet ifall man åker till Tyskland eller inte, det är ju Mat OS snart =) Det är egentligen tänkt att vi ska dit då. Fast ska vi inte dit då så ska jag köpa MASSOR utav underkläder :D
Fast den där korsetten var väldigt fin, jag som tycker korsetter ser så jäkla kärringaktiga ut. Men de som finns på CHICELLE är SJUKT fina! :) Endel iaf =)
Jag skulle vilja göra lite sexiga foton asså ;) Inte att visa för någon utan bara för skojs skull =) Inte att jag vill vara i Moore eller något. Utan jag skulle bara vilja ta lite sexiga bilder. Jag älskar att stå framför kameran det är det bästa jag vet :D Även bakom kameran är ju roligt :P Men helst framför haha. Nu på sistonde har jag iaf fått för miga tt jag skulle vilja göra det :p Fårse om det blir av =P

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag blir verkligen inte arg gumman! Det är skönt att höra att ens vänner stödjer en och skulle stötta en om man nu skulle välja att gå skilda vägar! Jag förstår inte heller hur jag står ut ens för dagen, men kärleken är starkare än vad man tror, fast det börjar att tära på mig, känner mig trasig, dålig självkänsla, och alldeles vilsen. Nu under helgen har ångesten släppt, han och jag behövde en tid för bara oss själva!!



Hoppas du har haft en superduper kul helg gumman! Tack för dina omtankar! PUSSSS

2008-09-28 @ 19:48:10
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Patricia

akta ryggen nu...

2008-09-29 @ 16:13:04
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0