Chic Elle min nya favvo butik!! :D

Idag avr det första dagen på praktiken. Det var faktiskt roligt :) Jag hade nog förväntat mig att det skulle vara super duper tråkigt! Men det var det inte :)
Efter praktiken tog jag en runda på stan. Köpte en kofta från H&M och en bh med tillhörande stl på Chic elle. De har SJUKT snygga underkläder där! Jag som ALDRIG hittar ngt med tanke på att jag har mellan 75c och 70d.. Fast på H6M har jag ingen stl alls typ :P Hittar aldrig ngt som passar där och den kvaliteten är ju inte direkt den bästa :/ SÅ nu har jag hittat ett nytt favvo ställe! Personalen var trevlig vilket alltid är ett stort plus! Så på torsdag ska jag dit igen :) Efter att jag,Jennifer och Mina har varit på skolan och pratat om gesällen.
Ska blir roligt att träffa dom igen :) Det var bara tre dagar sedan sist, fast nu har man ju vant sig att bo ihop med dom..
Träffade Sara på stan idag med. Hon var med sin nya kärlek eller iaf ngt åt det hållet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0