Dator dator på väggen där, när kommer du hem?

Så börjar veckan lida mot sitt slut, jag är så himla trött och jag saknar min mamma :(
denna vecka har väl varit både upp och ner. Eftersom jag inte tar diskutioner utan håller saker inom mig istället har det ju blivit ett och annat groll. Pratade med Sara om det igår, hon är den personen utav oss som säger på en gång medan jag kan gå hur länge som helst och bara hålla saker och ting inom mig.
Har pratat med min praktiklats nu med. Jag ska vara på Gunnarssons i sthlm. hoppas på det bästa då jag inte alls haft så jätte bra praktiker.
Nu är resan med Tyskland klar, eller ja, det verkar som att Tysklandsresan blir av även om det är rätt många som inte vill följa med. jag glädjs ändå, jag vill ju självklart åka till Tyskland för att se på mat OS! Vem vill missa det lixom? inte jag iaf! Alltid roligt att åka till ett land man aldrig varit i. Så det ska bli skojigt :D
Igår så var vi ute en sävng det var väl rätt ok även om de andra promt skulle gå till en rockklubb, slutade med att jag blev skit sur och gick därifrån. Rock musik är inte min grej, vantrivdes så in i norden att det inte är sant. Så d¨å gick jag närfolk fortsatte beställa fast de sa att vi skulle gå. Så då fick de väl sitta där bara jag slapp! Fast det visade sig att bussen aldrig kom så där stod jag runt 2 på natten och kallt soom fan var det och ingen buss kom, så jag mötte upp Mina och jennifer och tog en taxi hem. För jag hade stått där sen ca 01.15 och kl 01.45 skulle bussen gå men kl 02.00 hade fortfarand eingen buss kommit och när en annan buss försökte få tag på fyran mot möllebacken så svarade den inte. SJUKT IRRITERANDE. Så vid 02.15 så kom Mina och jennifer och vi fick snabbt tag  på en taxi och jag kröp efter en macka och ett glas vatten ner i sängen med strumpor och mjukisar. SÅ frusen jag var!  Kände mig som en elvande isbit.
har även ringt min Länsförsäkringar angående att min dator har pajat. Så nu fick jag äntligen ett olyckfalls nummer så jag kunde skicka ett sms till mannen som ska laga min dator och ge honom det numret så att den kan bli lagad. Tur att man har en dator hemma i sthlm iaf! Så att man inte blir helt strandsatt i 6 veckor. Då datorn kommer lagas här nere i Krisitanstad. Så eftersom man inte har en dator eller några bra tv kanaler att titta på så har man ju varit rätt själv med sina egna tankar. Vlket har fått mig att tänka väldigt mycket på Erik vilket inte är bra lls då jag vill gå vidare men jag vet ju att det aldrig kommer funka så länge jag inte umgås med folk hela tiden så att jag slipper tänka på honom och börja dejta nya killar igen. Fast jag vill inte det. Då jag inte tror att jag kommer hitta en SÅ fin och rar kille som Erik :/ Fast å andra sidan är jag bara 19 och är verkligen inte lika hysterisk med att förlova mig och grejs som alla andra, folk är tillsammans 3-5 månader och sedan förlovar sig?! Jag fattar inte riktigt grejen. Alltså folk i min ålder förlovar sig, tror att de ska hålla livet ut, eller så förlovar de sig bara för att symbolisera att de är tillsammans. Vilket jag inte fattar då jag anser att ska man förlova sig ska man VERKLIGEN vilja gifta sig med den personen. det är min åsikt sedan vad alla andra gör är upp till dom bara jag slipper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0