Fan vad svårt det ska vara att hitta rätt snus...

Äntligen. Igår var jag ju på stan. Så hittade jag mitt snus!! Har letat som en idiot efter snuset jag snusar utan resultat.. Så nu igår så hittade jag det!! YABADABADOOO! Så nu måste jag snusa upp jumbo snuset jag köpte i brist på annat och den här dosan. fast lär ju ha jumbo snuset när det andra tar slut.. Fast funderar på att sälja det? Har bara tagit tre snus från jumbo snuset. Jag har så små läppar så det ser ju nästan ut som att jag har en vindruva under läppen :/ Vilket inte är allt för sexigt! haha.
Måste bara berätta en sak. Jag är ju jätte förtjust i Oreos kakorna :D Så fick jag för mig sist jag och mamma var på ica att nej jag ska testa de med chokladöverdrag. Nej det ksulle jag inte gjort!! Det duger visserligen bra nu när man har mens och sockersuget är sjukt starkt.. Fast annars? nej det skippar jag nog nästa gång :P De var ju absolut inte lika goda som orginalkakorna.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så mkt gumman! Det hoppas jag med!

2008-09-23 @ 22:42:09
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Louise

Fin blogg du har! :)

2008-09-24 @ 12:51:12
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0