Full rulle kanelbulle

Aj mina fötter! De gör så ont :( Idag ahr det hänt mycket :D Började praktiken 6 i morse så väckarklockan ringde halv fem i morse. Det var inte lika roligt att kliva upp ur sängen när man VET att Alden ska sova MINST 1½ timme till! FUSK! Så iaf, på praktiken så var det som vanligt :) Det är roligt och det känns som att jag lär mig ngt nytt varje dag :) Klockan tio i två kom Kristina in i bageriet och sa att jag har besök.. Besök? Va? vem då? :S Tänkte jag :P Så går jag ut, så är det <jennifer och mina! Åh så jag har skanat dom! Helt sjukt egentligen :/  Så jag hade ju sagt till hasse att jag skulle gå tidigare idag så klockan två gick jag upp och bytte om, mötte upp Mina och Jennifer som väntade på mig sedan åkte vi till skolan :D Jag och Jennifer berättade för treorna om Gesällen/KY. Det kändes bra att prata med treorna om vad vi har lärt oss bara på lite mer än en månad. Hur det är att bo där utan att ha familjen så nära och sådana saker. Det var roligt att se alla lärare igen :D Så vi stod och pratade med Kjell och Janne i lite emr än 30 min sedajn åkte vi in till stan. gick på Chicelle. En underklädes affär som är SJUKT underbar! Om jag orkar och ahr tid ska jag lägga upp mina bh:ar jag ahr köpt denna vecka :P Jag är sjukt nöjd av dagens inköp! Jennifer köpte skit mycket! Hon har ju lite svårt att hitta bhar pga sin stl. Så nuhittad ehon så himla många att hon fick hem VÄRSTA påsen! hahaha. Mina hittade tyvärr ingenting =(
Så nu ska jag typ gå och duscha och sedan sitta en liten stund till vid datorn för att sedan gå och sova gott. Täcket lär säkert lukta Alden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0