Haha så jävla pinsamt!

HAHAH PINSAMT VÄRRE! hahahahaha. Så ringer jag Alden eftersom han fortfarand einte ahde svarat på mitt sms. SÅ ringde jag första gången och det var helt knäppt tyst så ringde jag en gång till och bah: hej skulle du ah tårta eller inte. Personen som svarade: aa gör en tårta. ok vilken smak? haha att du inte skäms! hör du inte vem det är? Hahahha då var det Nezir ( Aldens bästa kompis ) som hade svarat utan att jag märkt något! hahaha fan vad pinsamt. Fast nu ska jag iaf inte göra en tårta. Alden orkar inte hämta den. Fast ska fan tvinga honom att jag ska göra hans mammas födelsedags tårta. Annars blir jag fan ledsen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Svar: Jaså, vad pluggar du till? Den ligger i Hammarby Sjöstad men det blev ingenting. För dom som äger den ska låta sin 16-åriga dotter bo där själv...

2008-09-29 @ 19:24:14
URL: http://ceciliajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0