Hemma hos mamma i sthlm nu :D (L)

Så har man kommit hem till mamma :D Åh vad jag har saknat henne SÅÅÅ mycket!!!!
Hon har tapetserat mitt rum :D det är jätte snyggt!
Det känns som att mycket har ändrats, känns så konstigt när mina möbler inte är här.. De är ju kvar i lägenheten i kristianstad. Nej, jag ska inte flytta upp igen, jag ska gå kvar läsåret 08/09.. Eftersom det blev en hel del problem med lägenheten och hos jennifer och Mina där jag tyvärr inte kunde bo, så ska jag ist hyra ett rum. Mycket billigare och så kan jag ha alla mina möbler här uppe i sthlm!! :D
Så så ser det ut just nu.
Illa måendet från tåget är nu borta fast tröttheten är så pass mycket större nu. Så lär bli sängen väldigt väldigt snart.
Vad konstigt det känns att ha haft ett normalt samtal med Alden då han inte varit sur elelr irriterad. Seriöst, vi tjaffsar fortfarande som att vi är tillsammans haha. Fast han kommer nog alltid att betyda något för mig eftersom jag verkligen ville ha en framtid med honom. Fast nu är känslorna borta på det sättet. Känslorna för erik sitter fortfarande kvar men hoppas att de går över fort.. Fast jag vet ju att om jag skulle träffa Alden igen på samma sätt skulle jag nog falla igen. Fast skulle nog inte palla att han inte tar tag i körkortet,lägenhet och allt vad det är.
visserligen är det rätt dumt att prata om saker som man inte vet hur det blir med dom, så det skippar jag nog :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0