Hoppas inte ryggen pajjar nu!!

Jag är sjukt rädd att min rygg ska braka ihop vilken minut som helst! Jag känenr ju hur ont jag har men vill verkligen INTE missa en sekund utav min praktik. men visst kände jag i morse, åh jag vill låtsas vara sjuk och få sova. Men när jag väl är där så är allt super duper :)
Mina lyckades äntligen gå till sin praktik! Riktigt stolt över dig!
I morgon är det choklad som gäller :D ska bli roligt. Inte för att jag tror att vi kommer stå och göra praliner hela dagen men det är alltid roligt att hålla på med chpklad även om man ser ut som att man doppat sig själv i de efter att dagen lider mot sitt slut :P
Hungrig är jag och på dåligt humör, är även rätt trött så ska bli skönt att börja klockan åtta i morgon :)
Längtar galet mycket tills på torsdag också :D För då ska jag möta upp Mina i stan sedna är det underklädes shopping som gäller :D Yabadabadoooo!
Hittade en sajt igår på internet om ett ställe där man kan förstora läpparna. Det ligger i gamla stan. Så ska nog gå dit någon dag och få mer information. Sedan kanske jag bokar en tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0