I don´t get it!

Som många av de jag umgås med vet så är jag en riktig sucker för bloggar! Fast jag blir ju bara så jädra fundersam.. Tjejer som gör slut med sina killar och blir ihop med dem. De berättar verkligen detaljerat vilka svin de är så blir man ihop med snubben igen?! WHAT?! Nej nej, det där fattar inte jag. Eller tjejer som VERKLIGEn försöker få sitt förhållande luta så pluttinuttigt och helt underbart att man borde bli grön utav avundsjuka, men nej gott folk. Oftast är det bara tjejer som vill att det ska vara perfekt. För vem vill inte att ens förhållande ska vara perfekt? Jag har själv varit i situationer där folk trott att jag och ett av mina ex hade världens underbaraste förhållande fast jag egentligen knappt orkade gå upp ur sängen på morgonen. SÅ varför gör tjejer så här? Jag fattar bara inte! Fast jag ahr gjort det själv, det enda jag kan säga till mitt försvar är att jag var 16, fast jag skulle nog kunna hamna i samma sits endå. Fast varför kämpa med ngt som man vet aldrig kommer bli? Nu snackar jag inte om tjejer som varit tillsammans med snubbe 2-5 månader. GUD NEJ! Utan här snackar vi år! Så nej jag fattar inte bara det där..
Hur som helst, idag har det varit riktigt roligt på praktiken :) Har fått gjort en hel del saker både på bageri sidan och konditori sidan :D SKönt att trivas SÅ bra som jag gör :D Har dock inte fått med mig kameran ännu ( vi har som uppgift att göra en loggbok med bilder dag för dag.) så imorgon ska jag iaf ta med mig den, försökte ta kort med mobilen idag men fick inte bort filmgrejen :S
Somnade 9 igår,hahaha. Så var ju rätt utvilad i morse när kl ringde :)
I helgen blir det Kristianstad. Vet inte om Sara fått ledigt, men annars så åker jag ner med mamma och Bernt i flyttbilen :P För mamma hittar ju inte till Mina och Jennifers lägenhet.
Idag ska vi äta min favorit rätt! MUMS! Kyvklingfilér med  bea och krossade tomater och till det potatis :D YES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0