idiot!

Man får ju spader. Alden vad i helvete är det du vill?! Det kan ju fan inte bara vara efter dina spelregler... eller?.
Ja du, säg killar.. Jag blir aldrig klok på honom. Ena dagen är det BARA jag som gäller andra dagen så varken hörs jag eller syns.. tur att man snuar ist för röker för annars skulle det här blivit väldigt många cigg just nu..
Jag har alltså nyss bråkat med Alden. Som vanligt anser han att jag överdriver. ja det gör jag säkert. Eller ja det är klart jag gör! För annars fattar han ju inte! Triumfkortet är ju, jahapp då vet man att man betyder nada. DÅ blir det eld i arslet på honom. För det är ju alltid mitt jävla fel?!
Grejen är att det verkar som att han ska bestämma hela tiden. Det funkar inte så. Måste träffa honom för att snacka om det annars blir det bara ännu mer sms tjaffs och telefon klick.. Eller snabba utloggninagr på msn.. Vilken härlig underbar människa han är!
Att det ska vara så fruktansvärt svårt..

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jessss, så länge han håller sig till våran överenskommelse nu så kommer jag att stanna hos honom, känns som om vi har haft så otroligt många motgångar nu att det inte kan bli annat än bättre. Men det återstår ju att se!! Hoppas verkligen att det löser sig mellan dig & din pojke osså!! Med kärlek så klarar man sig genom eld & vatten!



Puss & KRam

2008-09-29 @ 20:15:44
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag tycker att du skall släppa Alden om du har styrka n & viljan till det! Satsa på Erik som ger dig den responsen du söker gumman!!



Hoppas att du får en bra vecka!! Puss & Kram

2008-09-30 @ 16:25:03
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0