Idiotiska karlskrälle!

Nu är man hemma hos mamma igen. Åkte igår eftermiddag med mamma och Bernt ner till kristianstad för att hä'mta upp mitt flyttlass då jag har sgat upp min lägenhet. Så nu är jag äntligen hemma hos mamma :) Det gick snabbare än förväntat. Eller ja det tog ju ca 7 timmar dit och ca 7 timmar hem.. Men det kändes inte som att man åkte så långt.
Skulle egentligen åkt hem till Alden idag på vägen hem till mamma. Men det sket sig ju totalt då han bara verkar tänka på sig själv och sin förbannade bil! :@ Så just nu är han direkt inte min favorit. jag FULLKOMLIGT AVSKYR när han planerar saker och sedan om något roligare dyker upp, ja då skiter han TOTALT i mig.. Visst vi har ju sagt att vi inte ska vara tillsammans för att vi båda två har för mycket på varsitt håll. Fast jag tycker endå att jag borde gå före hans vänneru när jag är här uppe. Det verkade som att han höll me till en viss del. Han får väl helt enkelt börja planera sitt liv :/ Nej så just nu är jag inte så jävla glad! Tänker fan inte höra av mig något mer till honom idag och inte i morgon heller! För han kan gå och dra sig någonstan just nu!
Hatar när man planerar saker så blir det inte så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0