Ja det är inte alltid så smart att prata i telefon enda in på småtimmarna

Låg och pratade i telefon till kl 1 igår natt med Tony från R-by.. Åh vad roligt det var :) Vi har inte pratat på över ett år så vi hade en hel del att prata om, med vilket resulterade i att vi pratade i 3 timmar :P Så jag var väldigt trött i morse när väckar klockan ringde, ja då var det ju bara att slänga benen över sängkarmen och kravla sig upp för att hoppa in i duschen.
Jag har kännt Tony sen jag var 14 och han var 18.. Det är väldigt länge :) fast det är kul för jag kommer ihåg så mycket mer än honom så det är roligt att lixom prata om mina gamla minnen med honom som han typ glömt haha.
Idag kom Anna-Kitty hit, hon är en klasskamrat till mig och Jennifer, fast hon och Jennifer är bästa vänner :) Så hon ska vara här tills på söndag, så 4 tjejer i en lägenhet på 73 kv2.. Intressant säger jag bara :P
Sara försökte komma hit ner i helgen hon med, fast hon fick inte ledigt, så det var ju väldigt tråkigt, men 5 pers och alla tjejer, shit man skulle ju blivit tokig tror jag. Fast jag saknar henne så in i norden. Likadant mamma,mina småkusiner, min moster, min bästa killkompis Tony ( inte han från R-by), Sanna och ja en hel del andra med :) Skriver jag ner alla så blir det nog bara en hel uppsats med namn :P
Idag har vi fixat en cykel åt Mina då hon blev av med sin cykel för någon dag sedan. fast nu har jag dåligt samvete då vi "fixade" cykeln, det vill säga att det var en rätt gammal cykel som stod heeeeeeeeelt olåst,pajjat däck och sedan var det nog något mer som var vajsing på den, så då tog hon den. fast nu har jag rätt mycket dåligt samvete över det. Ok, den har stått där i flera dagar men ändå, känns ändå lite fel. Jag som aldrig snott något i hela mitt liv. Visst jag tog den inte men medhjälp :S
Idag har jag bakat rabarberbröd,limebrod och karriärbröd. Det gick helt ok faktiskt :)
Det verkar som många blir sjuka nu, Emelie en tjej i min klass har varit sjuk i några veckor nu men verkar vara frisk nu :) Jennifer är sjuk men även hon på bättringsvägen evrkar det som, Jonathan och Katarina är sjuka, jag känner att jag börjar bli sjuk och även Mina låter lite krasslig. Så det här är inte bra alls det.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Kika in i min blogg nu gumman, jag har skrivit om höstvisningen från Makeup store. <3<3<3

2008-09-05 @ 13:31:31
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0