Missuppfattning

Hmm. Känns som att folk missuppfattat mig. Jag och Alden är alltså inte tillsammans. Det har varit upp och ner i 1½ år nu. S vi får se vad det leder denna gång. Vi är bara som tillsammans fast utan stämpel. Vi träffar inga andra och ja liknande :P
Idag har det varit en bra dag på praktiken :) Fanns rätt mycket att göra så åt lunch vid tjugo i ett idag :P
Har fortfarande ont i ryggen. Måste nog ta och släpa mig till gymmet.
Måste verkligen få tag i någon som kan säga om det blir tyskland eller inte. Måste ju veta så jag vet om jag ska hålla i pengarna eller inte ;) haha. Ska iaf iväg med Mian på torsdag och kolla på underkläder på chicelle, igen hahaa. Har blivit fullständigt galen i den affären :) Måste även köpa mig två par nya jeans :) Svarta och ett par mörkblå. Taighta såklart :) De jag har nu är inte så jätte taighta. Så därför måste jag veta hur det blir med tyskland så jag evt hur mycket jag kan spendera :P
Att Alden ska vara så seg ibland när man srkiver till honom, han jobbar ju men ändå :P haha. Lär antagligen inte göra tårtan till hans familj i morgon :( Eftersom han undviker att svara känns det som :(:(
Jag har funderat länge nu på att förstora läpparna, är det någon som vet något bra? Vill inte göra något som sitter i ehla livet första gången utan funderar på en sån där spruta ;) Men skulel gärna vilja veta ngt bra ställe och liknande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0