Mycket har hänt

Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Funderar på att hoppa av min utbildning då jag just nu inte har någonstans att bo. Eller jag har min lägenhet som jag vägrar att bo i, där jag bor just nu så tycker inte förstahandskontraktägaren om att vi bor tre och vill bara hyra ut till Mina och Jennifer. Så allt är lite upp och ner just nu.
Min dator har för övrigt gått sönder så allt känns bara ännu värre. Så just nu anv'nder jag Minas dator litegranna.
Eftersom jag inte vet hur min boende situation  kommer se ut så kommer min mamma troligen inte åka ner nu till helgen. Så kommer se alla om två veckor. Vilket jag längtar till så in i norden :)
saras och min kontakt har blivit mycket bättre nu när jag bor här nere och man märker verkligen vilka som är ens vänner när man bor så långt borta.
har skrivit lite med Erik, jag har skrivit och han svarat. Han hade tydligen haft känslor för mig när han gjorde slut vilket jag misstänkte och han hade även det när vi sågs efter vi gjort slut. Fast sen har han vägrat svara på mina sms. jag vet inte om han har flickvän eller något, jag frågade men ahn har inte svarat vilket han heller inte måste. fast det är ju jobbigt att tycka om någon som man inte " får" tycka om. jag är väl mest rädd att jag ska fastna som jag gjorde med David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0