Söndag 21 september

Alden sov här i natt. var skönt att få skjuss hem faktiskt då man druckit lite för mycket :P Sara var så pass full att hon inte kom in på nivå igen efter det att hon mött en killkompis utanför.. Då har man verkligen druckit för mycket.
Kvällen var rolig och det var mycket skratt, jag gick visserligen hem vid 00.15 typ. Glömde Sanna på toa :( Jag trodde hon hade gått hem eftersom hon bara försvann, inte tänkte jag på att hon hade gått på toa :S:/ Så jag och Sara gick så ringer hon och frågar vart vi är.. Ja då har ju vi gått. Snacka vilken ÅNGEST jag fick!! Avskyr att lämna ngn eller att gå bara för att träffa en kille. Fast jag ska nog träffa henne idag, om jag orkar då jag ska gå och lägga mig runt 9.
Nu har Alden iaf fixat boxern här hemma hos mamma så nu finns det massor av tv kanaler att se på haha :P Alltid bra att ha en händig karl i närheten :P
Dock slutade ju kvällen inte lika roligt för Sara, fast det är hennes berättelse och därför tänker jag inte skriva ut den. Bara det att vissa killar alltså! Exen kan fan vara för mycket ibland!!
Jag och mamma har varit på coppen och stor handlat idag hahaha. Så det var bara att släpa hem :P SÅ idag blir det hemma gjord pizza. MUMS!!
 Jag och Sara hemma hos Patrick innan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0