The question is..

Jag vet inte hur jag ska göra. Ska jag dra upp det igen? Eller låta det äta upp mig innefrån? Jag orkar bara inte ta det igen. Jag vet ju att jag måste för annars kommer det aldrig att funka.
Jag har förresten hittat en lägenhet jag vill ha, här i sthlm. Fast då vill jag ju ha den ihop med honom. Den skulle passa oss perfekt. fast vi får se. Jag vet ju att du tycker om mig jag kan se det i dina ögon och på sättet du talar till mig. När du skäller på mig för att jag dricker fast jag inte tål sprit, eller när du bara undrar hur jag mår.
Du är den killen jag inte kan släppa, så varför håller du dig fortfarande på avstånd? Jag vet att du inte kan släppa in folk, jag vet det. Jag vet också att det har blivit bättre nu. Jag kan inte begära att du ska berätta om din barndom även fast jag vill att du ska berätta allt för mig. Jag vill ha dig så nära. Fast du är ju så förbaskat långt bort.
om fem veckor åker jag ner till Krisitanstad, hur kommer det bli då? Jag vågar knappt tänka tanken. Det är ju en stor del varför vi inte är tillsammans.
I fredags när vi pratade i telefonen sa du. men du bara dissar mig och åker iväg. Jag kan inte ge upp min utbildning, de tär det inte värt. För det är ju det jag kommer försörja mig på hela livet ( förhoppningsvis om inte ryggen pajjar för mig).
Jag hoppas i alla fall på det bästa.
På torsdag ska jag och Mina iaf till Chic elle :D YABADABADOOO!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Jag vill också bo ihop med min kille :) han ska kolla på lgh imorgon!

2008-09-28 @ 21:08:55
URL: http://ceciliajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0