Tisdag, bara 10 dagar kvar!! Mamma here I come!

åh vad jag vill hem! Nu är det bara tio dagar kvar :) Sedan bär det av till sthlm :D
Pratade med Sara idag, enligt henne ska vi sitta ihop i 6 veckor, hahah jag som hade tänkt att flirta runt som fan och BARA umgås med killar, fast å andra sidan, Sara är typ min andra hälft. Ibland känns det nästan som att umgås med sig själv, kanske är det därför det ibland blir RIKTIGT stora gräl mellan oss :P
Blääääää vad jag saknar alla, det blir så jäkla intensivt här, mår man dåligt mår man fan som botten själv..
Idag har vi hållt på med choklad i skolan :) det är riktigt roligt :D jag längtar jätte mycket tills att vi ska göra figurer av choklad, fast det lär ju vara sjukt svårt, jag med mitt kära tålamod. Helt enkelt ve tinte ens om jag någonsin haft något tålamod i hela mit liv, bara med barn och liknande men inte annars :p
Jag vill träffa Mohammed när jag kommer hem :D Jävlar du vad snygg han är! haha.
Ska nog försöka joba extra i sthlm då jag är i behov av penmgarna, det börjar bli lite jobbigt och vara student nu asså :p hahah.
jag, Mina och Jennifer ska gå och shoppa underkläder när vi är i sthlm! YIPPIE! Jag tänker nämligen slänga typ alla mina och köpa nytt :D För mina är så fula oh hemska att det finns inte :P
även om jag verkligen inte har någon och vara sexig för ( är nog nunna vid det här laget :P ) så vill man ju ha snygga underkläder. vet inte ritkgit hur mina pengar ska räcka till bara :P
eftersom datorn pajat så var jag inne igår och lämnade in den, så snart har jag en dator igen, eller alltså det tar typ minst 2 veckor, vilket betyder 8 veckor eftersom jag inte kommer vara här nere på 6 veckor. Fast har ju en stationär uppe i sthlm :D

Kommentarer
Postat av: Sessan

Aauuw, det finnes en möjlighet att du kan ha sett oss, vi var vänner för länge sen. Förstår dig, måste vara skönt att komma hem till Sthlm igen! Äsch, finns nog bra killar i sthlm med skall du se ;)

2008-09-09 @ 19:32:30
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Men baaby! Jag förstår dig på ett sätt, det känns som om alla känner alla, så det går runt i ett kretslopp. Wierd huh?



Skönt att komma hem! BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!

2008-09-12 @ 00:30:32
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0