jobbigt att skriva

det känns lite svårt att skriva nu. Som att den sorgsna käsnlan aldrig går över..
fast på fredag åker jag upp till sthlm. Då ni! Man känner sig bra älskad här nere, mamma,Sara,Tony x 2,John och alla andra har verkligen visat att de bryr sig! ja och mohammed med dårå :p Fast han är en knasig liten prick som jag inte riktigt förstår mig på, men killar, vem förstår sig på dom?
Sedan finns det självklart fler personer fast det är just de jag nyss skrivit som jag haft kontakten mest med.
Kommer ihåg för ett tag sedan fick jag ett sms ifrån John, då han var på en klubb dit vi oftast går, så skrev han : Åh, vad konstigt det känns att vara på XXX när du inte är här! Det värmdes i hjärtat ska jag säga er.
Mina och Jennifer sitter på balkongen och jag ligger i Minas rum och lånar hennes dator då min är trasig :(
har legat och läst typ hela dagen i en bok som heter Elchocro lr ngt sånt där. VÄLDIGT bra, dock väldigt mycket felstavningar. hatar sånt i böcker.. Blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0