Tysklandsresan blir av :D

Tysklands resan blir tydligen av :D Åh vad glad jag är.. hahah. SÅ Sara och jag ska till tyskland med klassen :D YES!! :D Ska bli super roligt :D LÄNGTAR GALET!!
Härligt, igår sa jag till Alden ring mig efter att du ahr slutat. Ja de tögr jag sa han då.. Ja klockan är kvart över 8 ingen alden har ringt.. Men men. Har inte stängt av min telefon som jag sa. Ska nog bara strunta i att svara ist.. För jag kanske får något annat roligt samtal:P
Nu när jag ska till Tyskland gäller det att hålla HÅRT i kosingen! Lär ju gå på typ 4000. Fast får väl låna utav sara i värsta fall då hon får lön 3 dagar innan vi åker ;)
Ska ju betala min dator 1500 som har gått sönder.. Sedan resan ca 4000.så jag kommer vara URFATTIG! Urken burken.. Sen ska jag ju ge pengar till mamma med. Bläää jag behöver vinna på lotto eller något. Måste ju betala tågbiljett oxå.. för upp och ner resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0