Vanilj fudge? kan det vara gott ?

Klockan är snart tjugo över tre och jag har trååååkigt! Funderar på att göra vanilj fugde.. Undrar om det blir gott? Jag är ju barnsligt förtjust i vanilj fudge så ska nog göra det :P Har inge bättre för mig ändå så :P Fast jag borde nog ge mig iväg till Affären och köpa vaniljsocker och grädde då :/ Jag som är ltie seg utav mig haha. Fast lika bra att göra det. Så kan jag ge Alden lite vanilj fudge med :9 Har redan sagt att att ska ta hälften av lakritz fudgen jag gjorde igår på praktiken ( det blev över så jag fick ta hem :D) så han kan ju lika gärna ta lite vanilj fudge med sig till både jobbet och hem. Hans familj gillar inte lakritz och det är inte så att min mamma och jag äter upp 50 kolor på en dag. Jag gilalr inte att sånt ska stå länge i kyl. För då smakar det ju bara kylskåp tillslut och här hemma har det en förmåga att stå ett tag då mamma bara tar en bit då och då. Så då får Alden ta med sig till jobbet.
Haha är det inte lite komiskt? Så står man hela dagen i ett bageri, så när man kommer hem vill man baka ännu mer?:S

Kommentarer
Postat av: Louise

Va gör du då? :)

2008-09-24 @ 16:03:41
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0