Vem vaknar halv nio på en lördag? :S

Vaknade halv nio i morse. Var seg i kroppen och huvudvärk. Rastlös så in i norden började jag att rensa mitt gamla badrumsskåp. Hemska tanke säger jag bara. Kastade två fulla påsar med massa gamla krämer och annat tjaffs. Känns skönt att bli av med allt sånt. Ställde ävewn ut det skåpet i ett annat rum så nu känns badrummet lite fräschare :D SKÖÖÖNT!
Mamma har tapetserat mitt rum! Det är jätte fint! Inte visste jag att min mamma var duktig på sånt? :S Fast fint är det :D
Så det känns lite annorlunda nu att bo hemma hos mamma. Fast det ska nog gå bra :)
Har även varit på Biltema idag och köpt hängande garderober :D Jag fullkomligt ÄLSKAR dom! De är helt underbara! Gillar ju inte järnställningar känns som att det tar alldeles för mycket plats och det ser ju så bedrövligt fult ut! SDÅ nu ska det här bli fint i garderoben!
Nej, nu måste jag fixa mig. Ska ju iväg till Saras jobb nu om 50 min och har varken linser eller sminket i :P Så det är nog dags att börja göra i ordning sig. Ta med sig saker man ska ha med sig när vi går ut och liknande :D
Funderar på om jag ska ha mina höst stövlar eller pumpsen? Gympaskorna åker iaf med så att jag slipper halta hem som en idiot innat :P
Får se vad som händer ikväll. Ska troligen på dubbel dejt?! :S Som Sara fixat. Hahaha, sist blev det en blandad katastrof och jag ringde Alden helt förtvivlat och ja, vilka tokheter det vart! SÅ får se hur det blir denna gången.
nej nu måste jag verkligen rusa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0