7 saker du inte visste om mig :P

* När jag var liten gjorde jag lika många hyss som Emil i Lönneberga

* Jag var mer förtjust i bakelser och kakor än godis när jag var yngre

* Jag skulle aldrig köpa en resväska om inte var färg grann

* Jag förlåter sällan en person fullt ut om den sårar mig

* När jag tycker om en människa brukar jag sätta egna smeknamn på dom som t ex Säääännaa Bääänäääänaaaa till Sanna. Även om jag aldrig säger det till dom så tänker jag på personen som det smeknamn jag givit dom :)

* Jag döpte alla mina dockor och nallen björnar till Viktoria när jag var liten för det var det finaste namnet jag visste förutom en som hette anki :)

* Jag har aldrig kört moppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0