Blir ett snabbt inlägg så ursäkta stavningen!

Ska försöka skriva ett fort inlägg idag. Måste logga ut kl 22.00 prick för då ska jag stänga av datorn och fortsätta plugga.
dagen har tillbringats i skolan mellan 8.10-ca15.30. Där höll vi på med socker på Görans lektion. Vi gjöt lite större figurer denna gång. blev väl sådär. Inget jag vill göra till mitt gesällarbete iaf :P Efter det så handlade jag lite snabbt så att jag har mat denna vecka också ;) Och cyklade sedan hem för att försöka plugga lite själv innan jag skulle hem till Jennifer och Mina. fast det gick inte alls så bra. Så stekte fort på lite blodpudding fast jag ahde tänkt göra wook idag :p för ville bara äta och sen dra :P Så att man skulle hinna plugga så mycket som möjligt. Blev väl en hel del iaf :) Så kom hem run 21.15. Kollade på de sista minutrarna av andra avenyn och satte på datorn för att kolla mejlen.
Så nu ska jag fortsätta plugga i matbrödsboken, tyvärr är det rena sömnpillret. Så får försöka hina med iaf 30 sidor idag. MÅSTE verkligen det. hade helst läst ut hela boken men det är knappast troligt.
Nej nu måse jag logga ut! Lär inte skriva så mycket här fören på fredag. kanske korta inlägg men inte mycket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0