:)

Vi hade som jag nämt innan teoriprov igår. Jag var så himla nervös. Så vet faktiskt inte hur det gick. Ena sekunden så känns det som att man klarade det och andra så känns det som att jaha omprovnästa då..
Vi slutade efterprovet igår så åkte hem la mig på sängen en stund och åkte sedan hem till Jennifer och Mina, som vanligt haha ;)
Sen efter att ha snackat lite skit och suttit på balkongen så somnade jag i deras bäddsoffa. Så himla skönt att få sova lite :) Efter att jag vaknat så var det bara att åka hem byta lite kläder och åka tillbaka för att gå in till stan för att möta upp Helen, Martin och Roger. Jennifer och jag bestämde oss för att äta kina mat så vi gick och åt på resturang peking :) Var jätte gott! :D
Kvällen avslutades hos Clara där vi drack lite och spelade twister :P
Idag så blir det till att grilla :) Har varit på Ica Maxi och köpt räkor och lite annat smått och gott :D Ska väl snart hoppa in i duschen och möta Jennifer för att handla på konsum :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0