Everybody wants me, who can really blame you?

Idag är jag väldigt väldigt trött. Orkar knappt göra någonting.
ibland och speciellt nu de senaste dagarna har de kännt som att de st¨r misslyckad i pannan på mig. För att jag aldrig får till alltihop när det gäller bageriet. Jag vet att jag måste börja tro på mig själv. Vad fan jag vet ju att jag har klarat det här så många gånger förut, så varför nu?
Efter skolan så gick jag följe med Mina och jennifer in till stan. De fixade lte granna och sen så gick jag och Jennifer och åt medan Mina cyklade och sola. Ja jag och jennifer satt väl och snacka om allt möjligt när jag tyckte att vi skulle åka ner till station och kolla sista minuten biljetterna till sthlm då jag vet att hon verkligen ville åka hem men att hon tyckte att de ordienariepriserna var väldigt höga. Så vi köpte en sista minuten biljett till henne som kostade 523 kr. Innan ringde hon Adam, hennes pojkvän, och rådfrågade honom. Så det slutade iaf med en sista minuten biljett upp och sen får hon ju köpa en sista minuten biljett hem igen på lördag eller söndag.
Så är jätte glad för hennes skull! Ni skulle sätt hennes min. Hon var så himla lycklig. Så det unnar jag verkligen henne. det kan inte vara lätt att ha en pojkvän så långt ifrån. Saknaden måste göra fruktansvärt ont ibland. Så varför inte passa på när man får chansen till det?
Måste väl själv egentligen ta och packa nu. är dock lite för lat just nu :P Blir väl att ta hem lite smutstvätt till mamam med då jag inte haft varken lust eller ork att tvätta nu. Så ja borde väl sätta fart så att man får det gjort :) Sen blir det duschen! Eftersom att det har varit så väldigt varmt här i Kristianstad idag. Helt sanslöst, det är sista arpil och det är värsta sommarvädret. Vilket är rätt jobbigt när man står i ett bageri.

 Is this my life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0