Filmmys

Sådär, kom hem för ett tag sedan ifrån Mina och jennifer. Mötte upp dom nästan direkt efter jag kommit hem. Gick en rätt så kort promenix genom österängsområdet. Var skönt. Har ju varit sommar värme idag så vi har njutit till MAX! Efter det blev det lite film mys inköp på konsum. Vi tittade på the bookclub tror jag filmen hette. Den var riktigt bra enligt mig. Ja jag är ju en riktig sucker för tjej filmer. Så den passade mig som handen i handsken. Sen lånade jag Minas cykel och cyklade hem. Ville inte gå i mörkret. Jaja jag vet det är bara 10 mins promenad men usch nej, mörkrädd som man är :P
Det är konstigt när man sitter där på sadeln och man känner vinden blåsa mot brösten och jackan som är öppen fladdrar lite lätt. Ja då kommer alla möjliga tankar. Glada tankar. Det är som att vinden smeker din kind och plötsligt är allt som tyngt dig för bara någon minut sedan borta med vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0