Follow your heart and I will be there

Går kvällen blev väldigt lyckad till slut. Vi var ett gäng på fem tjejer som gick ut. Som ni alla vet kan det vara rätt svårt att komma överens om vart man ska gå då, när alla inte lyssnar på samma musik och dylikt. Tillslut så blev det att jag,Jennifer och Diana gick till banken och Clara och karro till O learys där de hade något rocktema eller liknande(?) har ingen aning faktiskt.
Vi 3 hade hur som helst väldigt roligt :) Har nog inte haft så roligt ute på länge. Var mycket folk där igår och skön musik :) även om jag tycker att de kan ha lite för hör musik där ibland :P
Kom väl hem vid 03.10 igår. Var helt slut. Somnade nästan så fort jag la mig på huvudkudden.
Fick inte sova så länge dock då Daniel och Tobias pratade jätte högt i korridoren och Daniel gjorde något jobbigt ljud sen satt han i uppehållsrummet och snacka i tele i en timme. Så har väl inte sovit så länge som jag själv velat. Så känner mig rätt förstörd nu :P
Har fått i mig lite frukost så borde må bätte snart.

Om bara 4 dagar åker jag upp till sthlm :) Längtar väldigt mycket faktiskt :)
Imorgon börjar gesällen med! Hjälp vad tiden har gått fort. Så i morgon börjar det riktiga äventyret på denna resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0