Friendchip is a complicated thing

Jennifer ringde och frågade vad jag gjorde. Hon var på väg hem till mig. Så jag mötte henne när hon nästan var framme och vi gick och köpte pizza :) Gött var det men börjar bli lite pinsamt när han typ känner igen än :P Så ska nog inte äta pizza på ett tag. Även för hälsans skull, det är fan inte bra. Undrar egentligen hur min kropp mår :P
Vi satt iaf och snackade en hel del :) Så vi hade det rätt mysigt :) Sen var det dags att gå hem. Så nu ligger jag här i mörkret och bara tar det lugnt.
Har börjat uppskatta tystnaden mer nu. det är faktiskt skönt att vara ensam ibland. Att bara får ligga i sängen och göra absolut ingenting. Känns som att det var länge sen nu.
Ska snart ta och se ett avsnitt av OTH :) Om datorn inte dör för mig. Hoppas på att den inte gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0