God mat + lite vin + kladdkaka med glass + trevligt sällskap = Underbart :D

Kom hem för 20 minuter sedan. Åkte hem till Mina och Jennifer igen :P Haha är nog mer hos dom än vad jag är hemma hos mig själv. Men det är ju faktiskt trevligt med sällskap! :) Vi åt massor av god mat :) Drack lite granna och sedan blev det kladdkaka och glass :D Helen var självklart där med :)

Även om jag blir ledsen och tvär så är det ju för att jag bryr mig så himla mycket. Jag är ledsen över att jag inte säger på en gång att jag tar illa upp. Jag vet inte hur jag ska sluta upp med det även om jag vet att jag måste.

Jag saknar min mamma! Bara att få krama henne saknar jag. Min fina mamma :D Fast åker ju upp nästa torsdag så jag träffar ju henne då :)

Måste ju bara säga att Robinson är absurt! Ett tv pogram där de svälter de som är med i programmet samtidigt som de utsätts för massor av jobbiga aktiviteter. Helt jävla galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0