Hello stockholm I´m back!

Kom hem för ett litet tag sedan till mamma.
Tågresan var rätt jobbig, tåget gubbade och jag mådde illa. Mötte upp Jennifer i bistron som även hon var åksjuk då både hon och jag åkte upp till sthlm idag :) Vi hade det riktigt riktigt trevligt tycker jag :)
I skolan idag var det KAOS folk lackade ur som satan på varandra, andra tvingade stackars katta att misslyckas med sina bröd då det var mycket viktigare att en viss person skulle få fixa sina bröd! ANdra vägrade prata med varndra för att de stör sig på något som inte ens borde vara något störande. ja vi är alla vuxna men ibland känns det som att vara tillbaka på högstadie nivå. Varför kan folket inte bara försöka vara sams? Varför ska man ens tjura för något ovesentligt?:S Sånt blir jag ritkgit arg på för att på något sätt känns det som att man alltid komemr i kläm. Jag blir så jävla arg när folk beter sig dåligt mot varandra. Skärpning folket! Försök att vara så som du själv vill att anfdra ska vara mot dig. För en dag slår allt i mot dig.
Själv är jag väl bara trött och grinig. I dag är en sån dag då jag bara kännt mig väldigt irriterad på allt och alla. Så det är skönt att vara hemma hos mamma nu :)
Funderar på att gå till en massör som knäcker hela ryggen. Då jag har så himla ont. Så kanske blir till att göra det i stockholm :) Vet bara inte riktigt vart ännu. Det kommer nog att lösa sig :)
 Snacka om att livet är skillnad från nu och då. Saknar vänskapen man hade med vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0