Hold my hand

Skönt att ha fått sova ut idag. Behövdes verkligen! Fast skulle tyvärr kunna ligga i sängen hela dagen. Det går ju dock inte då jag måste äta frukost,klä på mig och börja packa då mitt tåg går ikväll. Ska hinna laga lite mat med :)
Ska bli skönt att åka upp till sthlm i påsk :) träffa lite vänner och bara andas ut :) Ja det blir väl till att ta med läxböckerna upp då teoriprovet är om en vecka. Lika bra att plugga så mycket det går nu.
Igår fick jag äntligen svar om sommaren! Blev riktigt glad faktiskt. Hade ju redan ett sommarjobb på mitt gamla helgjobb. Fast jag avr mer intresserad utav att jobba där jag hade praktiken nu i vår. Så nu fick jag det klart att jag skullle jobba där i sommar :) Så ringde upp min gamla chef och tackade nej. var så himla nervös! Trodde han skulle bli sur fast han grattulerade mig och önskade mig lycka till.
Nej dags att sätta fart med frukosten! Gud vad jag är hunngrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0