Ingen trevlig resa alls, fast tack till killen från malmö som gjorde min bussresa! :D

Är uppe hos mamma i stockholm nu.
Resan upp var nästintill katastrofal! Först så sitter det en person breve mig som luktar fotsvett! Sen så får jag reda på att det är buss enda ifrån Linköping till Sthlm!!! Vilken jag inte alls hade blivit informerad om av SJ. Så där sitter jag i två timmar och bara kokar av ilska och mår så jävla dåligt då jag både har huvudvärk och illamående. Det blir knappast bättre av att känna fotsvetts lukten. Så väl i Linköping säger Sj personalen att väl framme i Linköping så komemr det stå personer emd gula jackor på sig och informera om oss vart vi ska. De roppas även ut att vi ska till hållplats D. Inte fan stod det någon person med gul jacka där inte. SÅ tillslut frågade jag en busschafför och han sa att vi skulle gå till D2, vi stod allesammans vid D1. Snacka om störande! Så jag och en kille vi knatar iväg mot bussarna och folket börjar gå efter. Väl på bussen sätter jag mig breve den där killen som visar sig vara jätte trevlig! Bussen som skulle ta oss direkt till sthlm skulle gå kl 22.05 och gick ca 22.30. Så nu är jag hemma, jag har käkat en macka smakat på en jättegod ost mamma köpt och tvättat bort sminket och är nu redo för sängen. Skönt att denna resa är över fast på måndag blir det väl samma skit igen!
God natt gott folk och hoppas SJ är bättre emot er än vad jag varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0