Komiskt hur minnet bleknar

Pratade med Cissi för ett tag sedan. Hon och jag gick i samma klass på högstadiet :) Vi satt och snackade om våran klass. Shit ade glömt bort flera stycken. Som att de inte ens hade existerat. Snackade även om att vi ska försöka ses när jag är i sthlm :) Ser jag fram emot! :)

Fan är det inte hårsäcksinflamation så är det trötthet och nu förkylning?! WTF! Kan man inte få må bra någon jävla gång? Måste ändå in till stan i morgon så spelar egentligen ingen roll hur jag mår :/ Fast ska försöka gå till skolan i morgon för vill göra mina 7 sorters kakor :) Och sockerkakor :)

Idag har jag tv'ttat. Behöves verkligen. Skulle behöva tvätta lakanen med. Fast är tyvärr för lat att ta bort dom. Men måste nog göra det :P


Nästa torsdag blir det att åka upp till sthlm och fira påsk med mami. Fan vad sur jag blir på sj.. Vilka jävla pund huvuden kommer på att man ska lägga om spåren på påsken?! Kom igen!!!! Hur många åker inte tåg då?! Så ska åka buss mellan linköping och norrköping tar en fucking timme längre! Jag som är åksjuk!!! Asså börjar hata sj! Komme rnog inte åka upp ngt mer efter det. Blir så jävla trött på sj!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0