Låt det vara fredag hela veckan!

Det är så skönt att det äntligen är helg nu! :) Har längtat efter det hela veckan :P
Idag klockan 8.00 så var det dags för mig att göra mitt omprov. När det väl var gjort så kändes allt skit. Känns verkligen som att jag kommer att få göra om det igen. Fan hoppas verkligen att allt går bra nu!
Sedan var det bara att gå in i bageriet och börja planera inför gesällen som börjar på måndag. Börjar kännas väldigt nära nu. Har nästan svårt att förstå hur nära det är.
Jag skulle hämta ut mina tågbiljetter så jag följde med Jennifer och Mina in till stan. Hittade väl direkt ingenting. 4 ögonskuggor och en läppglans. Kom hem rätt så tidigt så pratade lite i telefon med K och gick sedan och la mig. Sov i tre timmar (?!) Var så himla slut när jag vaknad så blev att prata i telefon lite igen med K :P Bestämde mig för att kollla vad som fanns i matväg hemma, vlket gick rätt fort då skåpet ekade halft som halft tomma. Så det var bara att trampa iväg på min kära gamla cykel, till Ica maxi. trodde inte att det skulle bli så mycket ändå. Så läser man det där bladet så blir det rätt många "ÅH det där borde jag nog köpa när det är så billigt" ja ni vet säkert själva hur det är.
Så cyklade iaf därifrån med en stor pappkasse, ja fick inte ens plats med allt så lite fick åka ner i väskan haha. Var livrädd attt jag skulle tapppa ut hälften hela vägen hem, haha.
Hade tänkt laga klyftpotatis med kött. fast då jag alltid glömmer bort min potatis så lyckas jag alltid ha de så pass länge att de börjar gro :P Så det fick bli kalkonfalukorv och makaroner ist :P
Så nu ikväll har jag mest kollat på så ska det låta sminkat mig och tagit lite nya bilder. Vilket verkligen behövdes! :)
Lär nog bli hemma ikväll. Orkar inte åka någonstans om vi inte ska göra något. Då är jag hellre hemma :) tar det lite lugnt och äter vinduvor :) Om jag nu orkar äta mer haha. Har ätit rätt mycket kännns det som :P

 I don´t want to, so i don´t going to either.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0