Man kommer inte och säger förlåt efter 1 månad

Jag förstår inte varför du skriver nu Sara? Det har gått över en månad sen. Ska man säga förlåt gör man det på en gång. Inte kommer en månad senare och skriver att du har sett att jag skrivit elakheter. Jag är så jävla arg på dig fortfarande samtidigt som jag är ledsen. Allt jag skrivit är vad jag tyckt och tänkt. Om det är elakt? Det vet inte jag. Sanningen svider i sådana fall. När man kan gå så långt att man kan bruka våld mot en person då har respekten mot den personen försvunnit. På samma sätt att så fort du brukade våld mot mig så försvann min respekt.
Jag tycker det är jobbigt för jag har misst min bästa vän. Fast har kommit på att det finns folk som bryr sig på riktigt som tex Jennifer och Mina :)

Idag har det varit 32 grader varmt här nere :) Så efter plugget låg jag,Jennifer och Mina och stekte på deras balkong :D Så jävla nice var det. Jag blev lite trött så gick och vila i Jennifers säng. Slutade med att jag sov i typ två timmar. Skönt var det haha. Sen åkte jag hem, åt lite mat och nu ligger jag här :) Ska möta upp de senare tror jag :) Lär bli myspys hemma hos dem :)

 Ni är riktigt fina människor! tack för att jag fick lära känna er :) Ni betyder verkligen! ::)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0