Man måste våga släppa taget ibland

I morgon är helgen slut. Ibland önskar jag att helgen hae varit lite längre. För även om jag tycker om min utbildning så längtar jag tills att det ska vara över. Även om jag kommer att sakna alla de som hamnat i mitt hjärta. De personerna som gör mig glad. Så längtar jag ändå till att börja jobba och ha lite semester :)
Igår var det grill och lite fest hos Mina och Jennifer.
Jag och jennifer pratade om att jag inte släpper folk inpå mitt liv. Jag har lixom aldrig tänkt på det förut. Men jag öppnar mig helst inte. Jag säger helst inte saker om mig själv. Jag kan prata om mitt ex,min familj och vänner. Men sällan om mig själv. Jag kan beskriva hur jag är men inte säga något för personligt. Säger någon någon personligfråga så känner jag mig oftast obekväm. Så jag vet att det inte är lätt alltid att komma mig nära. Fast jag är så glad att jag fått känna Mina och Jennifer. Ja även helen. Alltså det lät fel men vi är väl inte så jätte nära direkt. Men jag diggar fan henne ändå asså :) Och det är nog faktiskt inte så ofta som jag fattar tycke för folk . Jag dömmer oftast folk på en gång och sen kör jag som jag gör.
Pratade med mamsen i telefon idag. Hon boksde biljetter till mig så jag ska åka upp till sthlm sista april :) det blir nog absolut sista gången jag åker upp medan jag bor här nere. Så får passa på. även om det är den veckan gesällen börjat. Så tror jag att man får bättre perspektiv på saker och ting när man är ifrån lite :)
Ibland får jag känslan av att jag är så jävla utanför. Jag känner mig som att man står i mitten och alla andra är gruperade. Typ som när man blev vald sist på gympan i grundskolan. Jag vet att det inte är så även så känner jag så ibland.

 Har aldrig sagt detta förut i love u guys big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0