Mitt huvud spelar bongotrumor

Mitt huvud har dunkat så in i bomben sen ca halv fyra idag.. Känns sådär att typ ha migrän och illamåeende när man skulle behövt använt den tiden till att pluggar. har visserligen gjort några uppgifter i yrkesräkningen och läst i matbrödsboken. Så lite har jag gjort iaf. Sen har jag faktiskt sovit och då blev huvudvärken lite bättre :)
idag var det förberedningsdag som alltid på onsdagar. Så det bakades anslag och kokades vailjkräm för fulla muggar :P Sen så var det tänkt att gå till åkes lektion men njae den lektionen skipapde jag och jennifer då vi tyckte att det är viktigare attt plugga till provet. Vilket vi också gjorde. Fast hade bara hunnit göra 5 uppgifter innan Mina och Helen kom då klassen fick gå tidigare idag :P
Sen så har det väl inte hänt så mycket mer idag. Var på krögarn med jenifer och svullade. Fattar inte att jag fick i min nästan hela pizzan + pommes med beasås :P Men gott var et och det sköljdes ner med cola så det blev ännu godare :D
Nej nu är det sleepytime. Hoppas huvudvärken är borta tills i morn :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0