nerver på helspänd

Sista dagen innan det är dags att göra provet. Mina närver är på helspänd och jag känner för att gråta,skrika och skratta. Ja allt detta på samma gång. det värsta med det hela är att i morgon gör vi provet sen tar det hur lång tid som helst innan man får svar.. Så ja jag tycker det ska bli skönt att morgondagen snart är över.. fast då är det bara att fortsätta med projektet. Är det fel att längta till 23e maj när gesällen är HELT klar? För är så trött på plugg nu att jag snart spyr. jag blir så jävla känslig när det är saker som jag oroar mig för. Speciellt sånna här saker. Jag blir ganska lättretlig då.
Så dagen har mest bestått av skola,plugg,mat,plugg :P
Jag längtar efter min mamma! Hade velat prata med henne idag så att jag kunde bli lite lugnare. Fast det går ju inte för att hon är på kryssning och kommer inte hem fören i morn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0