Sadness

Jag känner mig ledsen ikväll. vet nte varför men känner mig rätt nedstämd. Vet inte varför jag gör det så ofta nu för tiden. Det börjar bli jobbigt. Vill känna samma lycka osm jag gjorde förr. Kände mig däremot mig lycklig när jag var och besökte systrarna delselius i dag :) När jag åt middag med min moster och mamma. även när jag tänker på mina vänner hemma i Kristianstad. Trots att jag har så mycket att vara lycklig för så är jag inte det. Jag börjar undra varför? Är det för att jag misst min bästa vän och att jag inte har någon kontakt med min far? Att jag misste den person jag ville dela mitt liv med? Allt detta på bara några månader. är det därför?
Det blev ingen chillkväll med Tony, vet inte vad som hände där men han hörde tyvärr inte av sig.
Det iaf en rätt trevlig kväll :) Med god ost (desertost) och coca cola och en hel del tv tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0