Skönt att få sova ut :)

så har man äntligen vaknat och ätit frukost. ja det enda jag typ gör hemma hos mamma är äter,sover och umgås med folk :P Självklart brukar de bli en hel del shopping med :)
Så snart ska vi åka till Sicla. Mamma tyckte att vi skulle åka dit. Så vi lär nog ta och åka snart :) hoppas bara att min bussremsa räcker :P Tänker inte direkt cykla dit då det lär vara ca 2 mil :P
Fast skulle egentligen behöva åka till Ikea för att kolla på fat och lite sånt dära :P
Skulle även behöva köpa en byrå :) Då mina sommarkläder garanterat inte går plats i världens minsta garderob. Egentligen så är min hyra rena rånet. Det är dålig standard, saker och ting bara faller ihop eller möglar, min garderob är max 35-40 cm bred och 180 lång kanske.. Så nej vette fan asså men 1300 för det är fan i mig rena rama rånet.. Jo just det jag har bara 6 kvm2 stort rum :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0