Snart dags för avfärd

Snart är det dags att åka ifrån stockholm. Usch jag vill inte lämna mamma eller min säng här hemma :/ Kanske blir det sista gången jag är hemma i sthlm innan skolan är slut? det vet jag inte ännu. Däremot går mitt tåg klockan 17.40 mot Kristianstad. Så kommer vara hemma runt halv elva tror jag då jag måste åka buss mellan norrköping-Linköping.
Helgen hos mamma har varit jätte lugn. Har varit hur skönt som helst. Har även kommit på att jag måste köpa mig en garderob eller något liknande nu. Då jag har fööööööör mycket kläder haha ;) Eller det har jag vetat länge men nu finns det ingen annan utväg!
nej dags att plocka ner det sista i resväskan och börja göra iordning för avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0