Söndag

Söndagar och måndagar är nog de värsta dagarna på veckan tror jag. För på söndagen är ju helgen slut och på måndagen börjar veckan igen. Visst det är skönt att få sätta igång att baka och allt det där men jag gillar ändå inte måndagar och söndagar. Ja så idag råkar de tju faktiskt vara söndag. Jag har dammsugit och moppat golvet. Har även varit en sväng på maxi och handlat lite mat. har aldrig handlat saffran innan, JISES vad dyrt det är :S
Ska nog sätta igång med maten snart. Lär bli pasta med skinksås. För idag orkar jag faktiskt inte anstränga mig så mycket mer. Eller ja, jag brukar sällan orka anstränga mig när det gäller att laga mat till sig själv.
Har även vikt ihop tvätten som jag skulle ha gjort igår. Känns ju lagom bra när man tvättade i torsdags. Fast bättre sent än aldrig.
Om 4 dagar åker jag upp till sthlm. Ska bli mysigt fast börjar ju trivas bra som fan här nere nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0