Suck..

När ska allt sluta hända mig?
Min dator har gått sönder, det är något fel på modekortet. Så ibland så dör den bara. Så nu måste jag skynda mig och sätta ihop mitt företag. SÅ att jag iaf får G. För får man IG så kan jag lika gärna flytta i morgon. För då får jag inte göra gesällen.
Sedan så är jag sjuk också. Det är väl för att jag inte äter riktigt ordentligt. Så måste verkligen skärpa mig nu :)
Gjorde förresten en jätte god chillicorncarne igår :) fast känns som att brusvitaminerna jag köpte på apoteket förra veckan hjälper lie grann iaf :) Mår inte lika dåligt som jag brukar göra under en förkylning :)
Är även sjukt orolig för provet. Usch usch.. Hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0