Kiss me baby kiss me

Det blev en sen middag idag beståeende utav blodpudding och sylt :) Jag som inte brukar vara så jätte förtjust i sena middagar men idag var jag för trött för att sätta igång när jag kom hem så gick och la mig istället :P Så fick bli en sen middag framför andra avenyn :)
Ska snart ta och fixa mig inför natten och öppna läxböckerna. För ja nu fan måste jag ta och sluta upp och vara så förbaskat lat! Jag blir ju dum i skallen på mig själv!
Måste bädda nya lakan med. Drar alltid av påslakanet när jag känner att det är dags att byta. Skum grej egentligen men har gjort det de senaste gångerna nu :S
Nu är det ju bara två dagar kvar tills jag åker upp till sthlm. Ser inte alls fram emot att byta till buss i Linköping för att åka till Norrköping och sen ta tågen igen. Jag säger då det. Ta fram 10 idioter i sverige och jag lovar att alla jobba för SJ.
 Denna teckning gjorde Mina på Karins entreprenörskapslektion :) Fin va? :D
 Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0