Fin dag :)

Idag är en fin dag, solen skiner och det är varmt ute. Fast det har jag bara sett genom fönstret och känt vinde genom det öppna fönstret. Ja jag har inte ens gått utan för huset idag.
Först så tyckte jag att det var jätte jobbigt att jag inte gjort ngt här uppe och kände bara att usch nej varför åkte jag upp? Fast har umgåtts rätt mycket med mamma vilket inte händer ofta och bara legat och tagit det lugnt. Funderat lite på framtiden. På varför det kommer sig att jag ska bo här uppe. Jag känner ju inga här uppe längre. Jag känner två personer typ. De har sina liv nu, jag har mitt. Så börjar undra varför jag ska upp till stockholm igen? Ja nu har jag fått sommar jobb som jag längtar till :) Sen bor min familj här, fast mer än så är det faktiskt inte.
Måste säga att min mamma är så snäll och god :D Hon försöker alltid få mig på bättre humör. Försöker få mig se frammåt när jag bara vill gömma mig under täcket och aldrig stiga upp ur sängen..
 Ja  det här är min hemstad. Fast frågan är om det kommer bli min adress i framtiden. Det återstår och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0