Skön måndag för ovanlighetensskull

Vi hade ju besök utav Carl-Bertil Elvin idag. Han är nog som jag skrivit tidigare sveriges bästa marsipanskulptör. Så jag hade ju sett framemot denna dagen. Även om jag kan tycka att det var lite dum planering såhär nära gesällen.
Även i morgon får vi besök utav en person som heter Jörn. Han ska visa oss en danskspecialitet. Som jag tyvärr glömt bort namnet på :P Ja den lektionen ser jag kanske inte alls framemot på samma sätt, men men kanske blir kul ändå?
Så efter skolan idag så åkte jag in till stan med Helen,Jennifer och Mina. Gjorde väl egentligen inte så mycket istan. Gick på apoteket och solade solarium efter det. Jo jag rättade ju till mina glasögon med. De har ju skavt så att jag trott att jag ska bli knäpp. Så nu är de ÄNTLIGEN fixade :D
Hade tänkt att lägga upp bilder ifrån idag. Dock blev typ inte ett enda kort bra. Så ska försöka ta kort på det jag gjorde idag, i morgon ist. Kan dock inte lova något i nuläget men vi får väl hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: JENNA

åh, tackar så mycke för tipset!

är skitsvårt att hitta passade jeans ! :/

2009-04-07 @ 09:10:16
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0