Varför blir man alltid krasslig denna tidpunkt? :/

Halsen känns som sandpapper och ryggen är öm så in i norden.. Orkar inte bli sjuk nu igen. gesällprovet är ju snart. Så då måste man ju vara frisk. Sen mellan 1 juli-10 juli kan jag typ vara sjuk.
Har precis skalat mina tigerräkor och lagt de i marinad :) tror att de kommer bli rätt gott faktiskt. Har aldrig gjort det förr så får väl se hur det går ;) Händerna kliar iaf så in i norden nu :P Bara för att det ärr skaldjur :P
Ska snart ta och hoppa in i duschen :) Lär bli att cykla förbi jennifer med eftersom hon ska köpa grillkål och jag måste köpa snus :/ Fanns inte min sort på maxi..
Hörde förresten att sthlm fått snö? hmm, tur att man är i kristianstad nu :D För här är det fint väder och rätt varmt :) Hoppas iaf på fint grillväder! :)
Nej nu blir det till att diska och sedan duscha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0